home > projecten > retail non food: L'Oréal flagship

L'Oréal flagship — Retail non food

L’OrÉal opent Nederlandse Outletstore in Designer Outlet Roer

L'Oréal een grote verzamelnaam voor heel veel bekende merken, van L'Oréal Paris en Maybelline tot Essie en Garnier. Onlangs opende de Nederlandse Outletstore in de Roermondse Designer Outlet. Redie trad op als ‘totaalbouwer en –inrichter’.  

L'Oréal heeft in Europa al 11 outlet stores. Die zijn in het leven geroepen om minder te verspillen: net als andere merken past ook L'Oréal het assortiment continu aan. Prettige producten die plaats maken voor een nieuw product, zijn tegen aantrekkelijke prijzen te koop in de Outletstore. Redie, dat de gunning in de wacht sleepte, wist samen met L’Oréal Nederland een uitnodigend, stijlvol en persoonlijk  concept te ontwikkelen, waarin het product centraal staat.

Banners bepalen sfeer

Niet alleen als totaalinrichter, maar in dit geval ook als bouwadviesbureau, bracht Redie de wensen en eisen van Designer Outlet Roermond en van L'Oréal bij elkaar. Vloeren, verlichting, meubels, plafonds, wanden, schilderwerk: het pand werd van a tot z door Redie opgeleverd. Het kleurenpallet van de producten staat centraal in de hoofdzakelijk witte omgeving. Overal staan mandjes die de klanten stimuleren om gevuld mee naar de kassa te nemen. Sfeerbepalend zijn de grote banners, veelal van achteren aangelicht, met de beelden van bekende modellen die de producten promoten.

Redie Interieurs realiseert meerdere interieurs voor nieuwe projecten in Nederland. De concept ideeën van de ondernemer en marktkennis van zijn omgeving komen terug in het interieur.

download: projectleaflet

terug
Toletto Maranon Amsterdam L'Oréal flagship City Box Den Bosch Rituals Headquarters SO.CAP. Hairextentions ETOS Brilmeubel 2TheLoo De Meisjes van Blauw


Contact

De Scheper 217
5688 HP Oirschot

T +31 (0)499 - 57 32 32

E redie@redie.nl

Redie op Pinterest
Redie op LinkedIn